Free falling



Jag är väldigt kär i den här låten...den får mig alltid att tänka på er. Hur mycket jag saknar er!

Eftermiddagen spenderades hos andra lovely people, nämligen mina kusiner! Där fanns även andra härliga personer som johanna! Haha hon får mig alltid att skratta så himmla mycket. Väldigt underbar människa ♥

Och sen har jag dissat party nu på kvällen men ärligt talat så är jag så trött att jag typ svimmar om jag står upp. Så det kändes ganska skönt när jag tillslut kunde bestämma mig för att tacka nej!

Nu tänkte jag fortsätta lyssna sönder låten och sen nog krypa till sängs med en fin film.
Ha en trevlig lördags/söndags natt.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha woho! du är så himla bra!

jag ska lugnt hälsa på dig och anna minst en gång :D

2009-08-16 @ 12:27:49
URL: http://meandmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0