Hallå igen!

Ett tag sedan..
Helgen spenderades i Stockholm med familjen Wallters och 4 hästar. Det var jämna resultat genom hela tävlingen bla. en 12 placering i 130 för Johanna och Leo. Vi bodde i deras lastbil, förutom en natt då jag sov hemma. Den lastbilen är såå fin och det finns gott om plats till 5 personer att sova! Hästarna har varit snälla och förutom 2 tappskor på Leo så har allting fungerat superbra. Dock en väldigt väldigt jobbig tävling med 3 baner och 3 klasser på vardera bana varje dag. Fatta kaoset som uppstod! Det var folk som bytte startnummer hit och dit så man visste typ aldrig vilket startnummer man hade och herregud! Hade man då 4 häst som skulle gå varsin klass varje dag så fick man ju planera så inget krockade.

Trots att det var kul så är det såklart alltid lite jobbigt att vara borta så länge och vara igång hela dagen. Så självklart har jag blivit sjuk nu! Har haft hosta i 1½ vecka och nu har feber och ont i kroppen kommit. Fyfan vad jobbigt!! Pallrade mig iväg till skolan idag iaf, vi hade faktiskt bara 2 lektioner! Sedan har jag fixa lite med Leon som jag inte träffat sen i torsdags. Har mått så himmla dåligt nu på kvällen men fick en ipren av Anna så nu mår jag lite bättre man känner att den är påväg att släppa lite nu...
Ida sover redan, har ju stalltjänst imorn men jag har valt att vara hemma så jag kan bli frisk så jag känner ingen stress för att sova. Ska till doktorn imorgon också tror jag, Erica i min klass är snälla och kör:).

På fredag är det veterinären igen och förhoppningsvis sista gången. Håll alla tummar ni har för att det här ska gå vägen!! Orkar inte med om det skulle vara problem. Innan fredag ska jag och min stallchef, Helene, lasta Leon också och se till att han sköter sig.

Ha det bra så hörs vi!
Zelda

Jag och Ida på Idas 18 party på åland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0