1 dag kvar till falsterbo tjalalalala

Hallåhallå!
Igår kom somsagt Danne och Carro H hit till storstaden så jag och Linnéa passade på att visa stockholm lite. Vi gick runt lite i gamla stan och kungsträdgården och så stannade vi och käkade glass på B&J glassbaren. MUMS! Jag och Linnéa tog en marrängswish för 69 kr (!!) men det var inte riktigt värt pengar..kändes lite för vanlig ;)

Dom var jättesnälla och körde ut mig och Linnéa till Leon! Fixade lite grejjer där, gick bla. en powerwalk med Leon på 50 min, då kände vi oss väldigt duktiga!

På kvällen fixa vi lite god mat och sen somna vi till one tree hill!

Idag kommer Ida och så ska vi fixa lite inför imorgon!
Men nu ska jag ut till stallet.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0