112 more days to go

Jag lovar att jag kommer räkna ner varenda dag fram till New Moon, det skulle inte fövåna mig alls!

Sadeln blev tyvärr inte såld igår så om det är någon som är sugen på den så kan ni väll bara hojta till? Det är somsagt en globus click dressyr sadel, kika i kategorin säljes.

Igår skrittade jag för första gången uppsutten på ett tag, wiho! Ett steg i rätt riktning. Jag hoppas verkligen att han blir bra nu så vi slipper åka tillbaka en gång till. Men det känns så jobbigt att det är min känsla som ska avgöra...Jag hoppas och tror att jag känner rätt, men eftersom jag kände sist att han inte mådde bra så hoppas jag kan känna om den känslan är borta!

Nu är jag iaf på jobbet som vanligt. Får ta sovmorgon om jag vill på mornarna, och det gör jag! Eller sovmorgon och sovmorgon, sover till samma tid som annars men jag tar lite extra tid på mig att göra mig iordning så jag här en halvtimme senare.
Något att se fram emot idag är iaf marrängswischen (hur fan stavas det? haha) som jag och Sussie ska fixa till alla anställda.Tjoho!!

Ha en bra dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0