Baby, I'm coming for you!

Hallå hallå!
Cassandra var ju somsagt här igår, vi käka as god mat a la moi och sen prata vi massa skit och försökte kolla på någon film men vi var så stört trötta så vi gick och la oss i stora dubbelsängen men självklart blir Cassandra helt pigg, så typiskt henne;) Men vi prata på en rätt bra stund innan vi tillslut somna. Herregud jag var så trött, mina ögonlock kunde knappt hållas uppe!

Upp tidigt idag då och ut på bussen ut till stallet...men skoningen gick bra och jag hann gå en liten, obsavera mycke liten, promenad med honom också!
När jag kom hem sen hade Cass städat och bäddat allting:) Gullis!
Nu har jag precis käkat upp min lunch och tänkte göra min iordning och sticka till stan för att kika lite..lönen kom ju igår!!:)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0