Rädsla

Jag tror nog aldrig att jag varit så rädd för blixten som jag var igår. Fyfan! För att komma ut till stallet tidigare tog jag en buss som stannar så man får gå 5-10 min ner till stallet, inte alls långt. När jag satte mig på bussen hade det faktiskt klarnat upp lite från ovädret, men precis när jag går av bussen ser jag hur hela himmlen blir svart och det börjar ösa ner, dubbelt så mycket som förut och så började det blixtra så hela himmlen blev gul och åska så att jag trodde att himmlen skulle gå sönder. Vägen ner till stallet går brevid en stor äng så jag var helt livrädd för att blixten skulle slå ner i mig så jag sprang, lite halvhalt sådär, hela vägen ner till stallet och samtidigt börjar det hagla som fan. Ni förstår inte hur rädd jag var, hela tiden tänkte jag "nu dör jag NU DÖR JAG". Sen när jag kom till stallet och kunde andas ut tillslut var jag helt genomblöt och hade skit ont i halsen eftersom min kondition knappast är på topp...och jag som hade mina nya skor på mig:( (men dom klarade sig som tur var)

Klockan 9 igår var det morden i midsummer så jag gick ner till Frida. Och det är väll som alltid lite läskigt att kolla på så när jag gick hem var det bäcksvart och dugga lite så det var lite läskig stämmning så jag gick lite fortare hem och tänkte att när jag kommer hem är det full-liv som vanligt så då slipper jag vara rädd...men då har dom fortfarande inte kommit hem från sm:et så det är alldeles svart och tomt och tyst i huset:( Jag satte mig direkt i soffan och satt där hela tiden tills dom dom hem..som tur var det bara 15 min;) Menmen jag får väll skylla mig själv!

Kommentarer
Postat av: johanna

åh!

2009-07-08 @ 11:59:53
URL: http://meandmusic.blogg.se/
Postat av: marigona

hmm, jag vet inte riktigt.. Jag tror den skulle komma i augusti någon gång kanske :P

2009-07-08 @ 12:06:01
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0