Hemmalivet


Foto: Cassandra, onebrokensoul.blogg.se

Förra sommaren tyckte jag det var hur tråkigt och jobbigt som helst att bo hemma, ville bara tillbaka till Strömsholm hela tiden. Men iår är det annorlunda. Visst, jag saknar Strömsholm och alla människor där och det ska bli superkul till hösten..men ändå är det så jävla skönt att vara hemma. Älskar verkligen min familj och mina syskon! Så jag hoppas på att kunna övertala mina föräldrar att åka tillbaka in i det sista, dvs. på måndagen för jag vill njuta av varje sekund hemma innan nya året börjar för då vet jag att det blir annorlunda, hehe!
Och det är ju faktiskt min sista sommar som hemma-boende. Om ett år är det jobb som gäller och förhoppningsvis hittar jag något bra stall att åka till...och då blir det inte mycket hemma vistelse...herregud hur gick det så här fort?

Kommentarer
Postat av: anna

men hurru, jag ska ju dit på måndagen så om du vill så får du ju självklart åka med oss!<3

2009-07-29 @ 23:04:19
Postat av: Anonym

stekig brevlåda btw!!!

2009-07-29 @ 23:04:44
Postat av: Zelda

Men anna, jag har ju pållen med mig=)

2009-07-30 @ 09:33:37
URL: http://zeldaa.blog.se
Postat av: anna

ah juste ;9 knas det blev då höhö nej då var det inget, ahah!

2009-07-30 @ 23:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0