It don't matter if your black or white, lalala

Hallå bloggen! Ligger här och lyssnar på MJ, som vanligt som de senaste dagarna..han är as grym!
Efter stallet möttes jag av Ida som låg och sola på studsmattan, haha. Stackarn hade fått vänta på mig i 2 timmar! När vi kollat igenom hela hennes packning (haha allting ligger på golvet i hallen just nu..tur att inte mammsen är hemma) och gjort oss lite iordning eftersom vi borde såg ut att komma från hell, tog vi tunnelbanan in till v-by för att fixa lite saker inför falsterbo. Käka lite middag där och nu är vi tillbaka hemma!

Resten av kvällen lär gå åt till att packa, fräscha till sig lite inför veckan och taggataggatagga! Det lär behövas eftersom vi kommer sitta på en buss i 7 timmar imorgon...men med x kilo godis och lite MJ, Beyoncé och Paramore ska det nog gå bra:) Åååååh det ska bli så himmla roligt.

Hoppas ni får en super vecka FÖR DET SKA VI HA!!!♥♥♥♥♥♥♥

Beyoncé - Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: marigona

hahaha bra!! :D:D:D Jag orkar inte vänta tre år tills jag flyttar dit.. vill dit nu haha! :D

2009-07-13 @ 22:12:15
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0