Körningen går frammåt!

Jag lyckades köra ända från alvik, IGENOM brommaplansrondellen och ut till ekerö! Och så hela vägen hem såklart! Grymt stolt är jag.  Nu börjar jag känna mig riktigt säker..iaf på den vägen:) Men nu känner jag att det är dags att hitta lite utamaningar, för det står lite stilla i lärandet just nu om man säger så;)

Pappa hjälpte mig med sakerna i stallet medans jag tog en skrittur på Leon. Vi börjar öka tiden nu så det känns som om vi kommer frammåt iaf! Och så var det sista medicindagen idag.

Just nu sitter jag och väntar på att Frida ska ringa mig. Hoppas att hon lyckats fått ihop några planer för kvällen!

Redo för körning
Redo för att köra mitt i vintern!

Kommentarer
Postat av: Randy

Jobba med mitt modeföretag, vara med på modeveckan & resa i slutet av augusti =)

2009-07-11 @ 11:57:34
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0