Lördag och 3 dagar kvar till falsterbo

Det hände inget speciellt igår kväll..Frida och jag satt och snacka ett bra tag medans jag passade William och sen när mamma och pappa kom hem sprang vi ner till videodraken för att hyra film men när vi kom dit precis när dom stängde:(
Istället gick på hem till Frida och kolla på "Not another teen-movie". Den är rätt rolig men jag var så himmla trött så jag somnade under filmens gång. Jag brukar fan aldrig kunna somna till filmer men den här sommarn gör jag det nästan alltid!

Nu har jag och Ida bokat bussbiljetter så nu är vår resa på G. Det är ju massa som ska dit!! Kommer bli stört kul. Så på tisdag bär det av:D

Ska ut och övningsköra lite nu med pappsen!
Ha en bra lördag
Zeldis


Kommentarer
Postat av: pilli

oj vad tidigt det ar i ar ;)

2009-07-12 @ 10:45:46
URL: http://pernillesofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0