Oh vad pinsamt

Jag försov mig idag!!!!!!!!!!!!!!:( Så himmla pinsamt. Men fick upp pappa ur sängen så han kunde köra mig så nu är jag iaf här, 30 min försent...den här dagen kommer gå åt helvette...ramlade tillochmed i trappan påväg upp till kontoret precis efter jag hälsat på en som jobbar här...kulkulkulkulkul. men sista dagen idag innan semestern så jag ska nog överleva

Inatt åkte min syster då! Lyllos. Så nu sitter dom på planet till värme och sol medans jag sitter här ochj kikar ut på skit-väder.
Jaja hoppas eran dag börjat bättre än mig!
Z...

Kommentarer
Postat av: Mysan

Sv: Ja, det ser nog snyggast ut med svart linne under spetströja :)

2009-07-10 @ 11:44:56
URL: http://vivalamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0