One more round

Idag har jag och pappa kört Leon till veterinären! På longeringen såg han bra ut, vilket han inte gjorde förra gången. Sen på böjningen så var det fritt på h. fram (förra gången ½ gradig), bara en lite reaktion på v. fram (förra gången ½), och 1 gradiga hälta båda bak med reaktioner på knäna (förra gången 2 gradigt båda bak med reaktioner på haserna och knäna). Så det blev behandling lågt fram och sen båda bakknäna rå! Men känns skönt att det går i rätt riktning. Så nu skritt i 2 veckor och sen börja sätta igång och känner jag att det känns bra så behöver vi inte komma tillbaka, men känns det dåligt igen ska vi på återbesök.

Annars har jag varit på stranden en sväng med familjen eftersom jag är ledig från jobbet - skönt! Jag vågade (efter 15 min..) hoppa från hopptornet haha.

Nu väntas mat och sen ska jag och pappa åka och handla lite mat till mig för helgen så jag passar på att köra...JUSTE idag har jag fickparkerat för första gången haha! Men det gick bra.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Nu har jag lagt upp ett par (nästan) likadana shorts som du var intresserad av från min bloppis, kolla :)

2009-07-22 @ 17:44:22
URL: http://vivalamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0