Sista minuten innan seemesterrrr

Tjabba! Nu ska jag dra härifrån om någon minut.
Tidigare hade jag precis bestämt mig för att åka till Carro H i strängnäs ikväll, men så ringde pappa och sa att jag måste vara hemma med William för han och mamma ska till södertälje och kolla på U18 finalen i basket..Så då gick den planen åt skogen! Men istället ska jag och Frida hitta på något roligt när dom kommit hem.

Men ska somsagt dra härifrån snart, pappa hämtar upp mig Brommaplan så kör jag ut till stallet. Det blir en liten skrittrunda på Leon idag också:)

Ha det bra så tackar jag för mig på jobbet och säger hej till 1 veckas semester:D
Kramkram


Kommentarer
Postat av: Randy

Härligt, vad ska du göra på semestern? =)

2009-07-10 @ 17:33:23
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0