Sleeeep

Tjabba!
Kom nyss hem från Frippo där jag och camilla (och såklart frida) kollade på Twilight, and I'm in love som vanligt! Innan filmen var det grillning hos Camilla med min familj och några andra familjer. Camillas pappa hade kommit på lite lekar också, haha, men det var trevligt trevligt.

Här hemma håller dom på att fixa det sista - mamma,pappa och william åker ju till kreta imorgon. Och jag är mycket avundsjuk. Lite update från Malta och Agnes - hade visst varit lite problem med boendet men det verkade som om det löst sig nu på kvällskvisten...

Tänkte gå och lägga mig nu för jag mår inte så bra:( Har ont i huvudet och svullen i halsen. Jag får INTE bli sjuk nu. Inte till falsterbo! Vore så himmla typiskt mig.

Imorgon kommer Carro H och Danne och hälsar på mig här i the big city! Vi tänkte ta en sväng in till gamla stan och checka in B&J glassbaren. Sen på kvällen sover Linnéa hos mig:)
Sen är det bara 2 dagar kvar till Falsterbo!!!

God Natt

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha...hur många gånger har du sett den filmen???? =)

2009-07-12 @ 21:53:33
URL: http://jforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0