Sunday morning

Igår åt jag alltså först middag hos farmor och farfar, 3 rätters middag och allt:) Sen runt halv 8 åkte jag hem och planen var att jag skulle sova själv precis som i torsdags men sen ringde Frida och sa att det var helt ok att jag kom ner till dom så jag sov hos henne istället! Vi kollade lite på 102 dalmatiner, haha, som gick på 4an. Sen stupa vi i säng för vi båda var så stört trötta.

Har vaknat av x antal imorse, men nu är jag pigg och glad! Farmor och farfar kommer om hämtar mig och Carro om 40 min och så åker vi till stallet. Senare ikväll blir det Harry Potter med Frida:)

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Linn

japp jag är hemma nu^^ ja jag har mitt gamla nummer så, haha men kommer inte att vara hemma under veckan men senare under sommaren om du har tid? :D xx

2009-07-26 @ 12:21:56
URL: http://linnrosen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0