Torsdag

God Morning!
Nu sitter jag här på jobbet igen. Blev en rätt tidig kväll igår, gick och la mig runt 10. Mådde dåligt igen på kvällen...men på morgonen och på dagen känner jag mig helt ok men just på kvällen så mår jag inge bra:(

Vi håller på att boka en London resa på höstlovet:) Vi skulle egentligen åkt på påsklovet men då hade jag ju brutit foten så då hade det inte vart så kul att åka med kryckor och allt...så istället åker vi på hösten! Hela familjen ska med, men William och pappa ska kika på fotboll medans jag, syrran och mamma shoppar loss :D

Händer inte så mycket mer idag i mitt intressanta liv haha. Ska bara ut till Leon och ta av bandaget och fixa lite med honom!
Love Z

Kommentarer
Postat av: Mysan

Sv: Tack så mkt :)

2009-07-23 @ 09:43:40
URL: http://vivalamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0