trött...

fyfan vad jag har sprungit idag! blev sen från jobbet och så hade jag och carro bestämt att vi skulle ta 17:20 bussen så jag fick jävligt bråttom! sprang som en galning mellan alla bussar, tvärbanor och tunnelbanor och precis när jag kom till brommaplan så rulla bussen upp så jag hann precis..puh!

När carro ridit klart på lilla unghästen så skritta hon med mig medans jag ledde Leon på en 25 minuters runda. Fy vad mycket mygg det var, usch! Det tyckte inte Leon om...
Imorgon tänkte jag ta en lite skrittrunda uppsutten:) Sen är det bara 1 v och 1 dag kvar tills jag kan sätta igång honom.

Nu ska jag hoppa i säng för jag är störtt trött...men först en lite koll på videokameran...och drömma sig bort till då man kunde tävla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0