When you can live forever, what do you live for?

Jag har suttit på Leon på första gången på 1 vecka och 2 dagar idag:D Visserligen bara skrittat runt i ridhuset i 25 min, men ändå!:D Stackars lilla leon, har tycker att livet är så tråkigt just nu! Men det är bara 2 veckor minus 1 dag kvar till återbesöket. Sen får vi se vad som händer därifrån.

Självklart missade jag Malin på P1 idag...men jag hoppas det går att lyssna på gamla program på internet sen. Vore ju roligt att höra!

Nu har jag precis kikat klart på Wallander - Hämnden med Frida och ska precis gå och sova. Klockan rinner iväg som vanligt..men imorgon är det sista dagen inför semestern. Känns skööönt! Och kul att min syster åker till Malta inatt vid 04.00. Är inte ett dugg avundsjuk...

Vi hörs!
Zeldis

Kommentarer
Postat av: pilli

Ooh twilight. jag har borjat fa lite abstinens och har dessutom nyss insett att jag bor i samma stad som robert!!!! puss miss you <3

2009-07-11 @ 05:24:36
URL: http://pernillesofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0