I wanna feel what I wanna feel forever

Idag har inte hänt mycket. Hade en föreläsning i knytpunkten med alla lärare så alla fick presentera varandra, gå igenom policyn samt prata lite miljö och skit. Eller skit och skit men det är ganska tråkigt att lyssna på...Vi hade nog ganska roligt ändå hehe. Ida satt bakom mig och gjorde roliga frisyrer haha och sen var vi bara allmänt flummiga. Men klart, allt blir ju så mycket roligare med trevligt sällskap♥

Sen kollade jag lite på våran sport hopp träning men dom gjorde inte så mycket, vi har ju inte riktigt kommit igen än.
Juste sen har jag lasttränat Leon! Det gick bra och han gick in med lite medel men väldigt mycket mildare än vi fick ta till tidigare. Han kanske lärde sig lite av de senaste gångerna!

Nu har jag snart en kvällsfodring och sen tänkte jag mysa ner mig i våran underbara (läs underbara) soffa och kolla på OTH och dricka té. Jag mår fortfarande inte bra:(

Hoppas allting är bra! Saknar er där hemma.
Och nu har Carro åkt till USA i ett år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0