Lovely people!

Tjenamors!
Igår var en mycket mysig kväll. Först hade dom lagat middag och sen satt vi och mumsa B&J till 2 st filmer. Men kom i säng lite för sent för att morgonstalltjänst nu på morgenen...försov mig till fodringen men vakna som tur var och kom till 7 så jag kunde göra allt det andra.

Direkt efter så mockade jag åt Leon och Galiano, malins pålle och sen red jag Leon. Först skrittade vi en bit upp på åsen så han fick lyfta lite på benen och sen gick vi till tåg-banan och travade några varv. Han har nästan inga muskler kvar stackarn..tänkte fota han lite senare idag och så ska jag fota han om 1½ månad och se hur resultatet blir!

Nu ska jag käka lite frukost/lunch innan lunchfodringen. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0