Mys hos familjen Mellström-Kalm

Alla ljus är tända, tvättmaskinen är på, det är diskat i diskhon (eller ok, inte det jag nyss ätit med..) och det är städat. Ida har precis gått och lagt sig, hon ska upp på morgonstalltjänst imorgon. Jag å andra sidan har sovmorgon - lyx? Nej jag hade gärna varit frisk även fast jag vart tvungen att gå på stalltjänsterna. Känner mig dock ganska trött så jag antar att det blir sängen för mig snart också. Det vore väldigt skönt!

Imorgon kommer pappsen hit. Vi ska med Leon till veterinären på fredag igen. Jag är såå nervös. Alla tidigare gånger så har man nästan "önskat" att han varit dålig så man kan gjort något åt det eftersom han inte kändes bra, men nu känns han bra och då vill jag så gärna att han ska vara det också! Men..det finns inget jag kan göra åt det så jag får helt enkelt vänta på resultatet..usch!

På tv går det något konstigt amerikanskt - japanskt - program, hehe lite konstigt men det är rätt skrattretande! Ok nu sitter jag verkligen här och babblar på om ingenting...

Måste bara berätta om dagens lyckligaste ögonblick. Det var när jag fann en halv karta med ipren i vårat skåp i badrummet. Det räddade min dag eftersom de andra är slut;) Fick fyra stycken av Anna igår em. och de är slut nu...
...ingeting var det ja..
...äh skitsamma! GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0