Söndag

Hallå!
Helgen har rullat på som vanligt. Imorse åkte Ida på tävling och jag har haft morgonstalltjänst åt Carro nu på morgonen. Jag är så stört trött, somnar nästan här bakom data skärmen. Men jag måste ändå börja bege mig mot stallet snart för att rida Leon! Sen får jag nog gå och lägga mig för klockan 02:00 och några timmar framåt kommer jag vara vaken för att kolla på VMA! Dels för att det är kul att se på och sen så ska dom visa en ny New Moon trailer och det kan man INTE missa. Jag hoppas att Cassandra kommer hem idag så vi kan kolla på det tillsammans, för jag lovar att hon inte bangar :D

MTV Video Music Awards | Twilight: New Moon

källa: twicandy.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0