Vet. pepp

Alltså natten till idag var hemsk. Vaknade 2 gånger av att jag kall-svettades så stört mycket, så äckligt! Och samtidigt så blir man ju hur kall som helst så fick ta på mig massa fler täcken och så..usch.
Sov över första lektionen idag eftersom jag mådde skit inatt alltså, sjukanmälde mig, men sen blev det mycket bättre på dagen så jag gick först en sväng med Leon. Sen hade vi unghäst, första gången vi red på dem fast det var Ida som red på våran unghäst (det är jag, malin och ida på en unghäst). Våran pålle är super söt och är efter en blue horse häst så den är en liten fin dressyrhäst:)

På em. kollade jag på våran sporthopp träning med charlie och sen skrittade jag ut Leon med min kusin och hennes klasskompis:)

Nu har pappa anlänt och vi har varit och hämtat transporten och nu sitter vi här och dricker lite té. Ska snart sova. Imorgon blir det vet. igen med Leon. Hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0