3 måndader

Idag har jag varit här i exakt 3 månader. 13 veckor. Det låter hur lite som helst, det känns som om jag varit är i 3 år.
Det är tisdag vilken innebär ledigt. Har slappat i sängen nästan hela dagen och kikat på bästa grey's! Skönt att bara inte göra någonting ibland. Leon visades också för första gången! Han var duktig, hade fin känsla när jag visade men hon tyckte han var lite stor när hon red. Dom passade inte så bra ihop...men det gör mig bara glad:) Har anmält mig till den regionala dagen på flyinges elittävlingar, 120 och 130, om 2-3 veckor.

Som vanligt uppdaterar jag aldrig så därför händer det en hel del mellan inläggen. I torsdagsvar vi iväg på modevisning på en hästsportaffär här i närheten. Ida kom och överaskade mig precis innan vi skulle åka så hon fick glatt hänga på. Lite vin och småtugg fanns på plats och det var 10% på allt i affären. Inte för att jag hade råd för det...
I fredags hade vi Idolmys och i lördags vart det spontanutgång i malmö, på slagthuset. Vi åkte först och plocka upp malin på flygplatsen som trots att hon varit ute dan innan skull med. Sen åkte vi till Johannas gamla gymnasiekompis som jobbar i Vellinge och förfestade innan vi begav oss mot malmö. Där träffade vi även Ida och Sara! Vi hade jättekul och dansade hela natten vilket resulterade i en stora smärta i fötterna mot slutet...Sov 3 timmar och sen upp och jobba.

Nu har ju breeders börjat och imorgon ska vi förhoppningsvis dit och kika lite. På lördag tror jag att det skulle vara någon nattklubb där så antar att vi ska dit:)
Och nu är det inte långt kvar till paris, tjippi!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej !: D Har nyss hittat don blogg när jag såg att du har varit på Karupslund!:) Där Har jag nyss köpt häst ifrån :) super trevliga människor där :) Ska även börja på strömsholm nu i höst vilket jag är jätte taggad för !:) Du som Har gått där i 3 år .. Hur är det att vara där? :)

2011-08-05 @ 21:35:30
URL: http://linasjumpingdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0