FridayNight,

Veckans höjdpunkt: Fredag 20.00! Jag har fått något slags beroende av "The sweedish Idol" som Rebecka sa till sitt "egna lilla mumintroll". Haha, det var bra roligt. Förra fredagen var Rebecka, Magda, Ida och Sara här och hängde framför Idol tillsammans med tusen godsaker och kanelbullar i ugnen. Ikväll var det istället Jessica och de 3 av 3 Johanna(rna) som mumsade i soffan. Och såklart våran norrländska praktikant, Josefine. Olle valde en toppenlåt men jag förstår samtidigt kritiken han fick. Den är lite speciell och O. Linnros borde vara den enda som får sjunga den. Linnea och Alice är också två favoriter. Nästan så Geir får stå med där också. Veckan har rullat på, skönt att vara +1! Lite annat ska jag nog också kunna updatera. Den "söta" har bytts ut mot en tiiiiger! Liten, också söt, orange katt som nu efter 3 dagar redan börjar ta kontakt. Tillskillnad från den farliga svarta som fräser mer än någon gång förut. Hästarna går fint, en eftet en blir klippta och det känns som om jag ständigt går runt med kliande hästhår på kroppen. En av de nya, A, har jag fått en liten speciell relation till. Han är inte spec. snygg och inte spec. fin (just nu!!) men han har blivit ett litet projekt som går frammåt varje dag. Nu bjuder han tillochmed mot hindrerna! Nu. Blev. Jag. Så. Trött. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0