L. Nilsson träning

Då var man tillbaka i skåneland. Flygresan gick bra förutom att jag fick sådant lock för öronen att jag bara ville lägga mig ner och skrika! Det gjorde så jävla ont och sen dröjde det säkert 1 timme efter landning innan jag kunde höra normalt.
Jag förväntade mig ju att Malin skulle komma och hämta mig, men när jag kliver ut i väntsalen får jag syn på Ida mitt i folksamlingen. Världens bästa hade bestämt sig för att överaska mig, snacka om att jag blev glad! 

Torsdagar är oftast lite speciella på Karupslund. Då kommer nämligen Leif Nilsson, en A-tränare, hit och har träningar. Det innebär oftast lite annorlunda schema. Toppen på det är att Malin är ledig så vi blir bara två. Idag har det dock inte varit en så jobbig dag, även fast den var väälidgt lång.
På förmiddagen red jag O och sen på em. fixade jag mest lite småsaker. Två hästar åkte idag också.

Leon fick iaf vara med och hoppa idag. Han var sjukt fin! Vi hoppade en bana på ca 130 och första rundan fick vi några fel som jag har svårt för just nu. Relaterade avstånd är en av sakerna. Sedan måste jag tänka på att ha bra galopp utan att släppa iväg honom utan hålla emot lite. Sista rundan blev jättebra för där red jag mycket mer. Leon hoppade några riktigt fina språng och det var skönt att höjden inte kändes som ett problem. Så på lördag smäller det, gosh vad jag är taggad!

En tråkig sak är föresten att Leon lyckats kliva på min phone så man ser nästan ingenting på skärmen. Typiskt..tur att jag beställt en iPhone då!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0