Last day in Stockholm

Jaha då var det redan onsdag. Det går så fruktansvärt fort varje gång!

Måndagen spenderades somsagt på Strömsholm. Så härligt att träffa alla där samtidigt som man hela tiden går runt med en klump i magen. Dels för att det är så tomt utan alla och dels för att veta att det dröjer lång tid innan jag får träffa dom som fortfarande går där.

På tisdagen tog jag en sväng in till stan med Frida och gled runt en stund. Sjukt tråkigt att inte kunna handla något. Förut hade man lite pengar, men ändå pengar att kunna göra onödiga köp man inte har råd med. Nu har jag inte äns pengar till att göra en onödigt köp!
Efter en stund kom Carro in och det var kul att ta igen lite, hon har ju varit i USA 1 år!

På kvällen åkte jag först och plocka upp Agnes i baskethallen och sen åt vi Tacos och snacka Paris-planer. Fatta att det bara en 1 månad kvar!!

Mitt plan går inte föräns ikväll så funderar på att ta en riktigt chilldag inför morgondagens jobb-start. En toppen nyhet är iaf att tävlingen öppnades igen så i helgen blir det 130 debut :D


Leon i Heby, 120.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0