Livet är hårt på spotify.

Letar förjäves men lyckas inte hitta någon ny favorit. Eller klart att något faller mig smaken, men ingen wow-känsla. Ingen som Rosyln. Fan vad den låten ligger mig nära hjärtat. Ingenting låter som den. Det får mig föresten att tänka på twilight. Gosh, kanske ska ta ett maraton nu när jag är hemma? Spikat!

Jag befinner mig alltså för tillfället i ljuva stockholm, bromma. Även fast strömsholm och skåne en gång varit/är hemma så är det ändå något speciellt när högtalarna på flygplanet nämner att vi precis landat i stockholm.

Dom senaste dagarna har vari rätt lugna på K. Leon har skött sig som en prima ballerina och jag älskar den hästen mer än någonsin just nu. Fan bara att tävlingen i helgen är full, annars hade det blivit 130 debut. :(

Nej fyfan för mina spotify listor. Och alla andras. Hoppas på att bilens grymma högtalare får mig på andra tankar imorgon. 1½ timme x 2 ska nämnligen spenderas i den svarta volvon, jag ska till strömsholm!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vore kul om du ÄR i Stockholm när du skall vara i Stockholm. <3

2010-10-04 @ 20:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0