10 veckor senare.

Ännu en ledig dag på Karupslund. Igår var det 10 veckor sedan jag kom hit. Låter extremt lite för det känns som om jag varit här i år..typ.

Min uppdatering är inte den bästa men vi har gjort en del kul saker senaste veckan.

I torsdags fick vi våran efterlängtade middag på byakrogen men det blev lite för mycket av det goda. Och nu pratar jag inte om drickan inte, utan maten. OMG! Vi beställde förrätt, huvudrätt och efterrätt. Då sa han som ägde stället att om vi äter upp ALLT så bjuder han på efterrätten. OCh där sitter 5 st tävlingsmänniskor så klart vi tog utmaningen. Men vi tänkte nog inte på vad det innbar eftersom vi satt satt där 2 timmar senare med svampmacka, EN HEL PLANKA, och en halv marrängschwish i magen - för ni fattar väll att vi inte orkade. Sen vaknade jag hela natten av att jag mådde stört illa. Att vi kunde förstöra en sådan fin måltid, haha. Vi hade iaf stört kul.

Världens bästa Stina och Carro var här i helgen! Har inte träffat dom på månader så det var helt underbart att ha dom här. Vi har inte gjort något speciellt, mest tagit igen tiden och snackat om allt vi missat. Jag önskar jag kunde ha haft er alla här, saknar oss så himmla mycket. Varje dag! Imorgon fyller Linnéa 19 år och för precis ett år sen hade vi en sjukt rolig middag och fest för henne. Fyfan vad jag längtar tillbaka till den tiden. Önskar vi kunde göra om det imorgon igen. Önskar vi kunde göra om alla bästa kvällar vi haft tillsammans.

På söndag drar jag hem mot Bromma för 3 lediga dagar. En av dagarna ska jag spendera på Strömsholm och med dom vännerna som fortfarande bor kvar i området. OM jag längtar.

Nu ska jag bege mig mot köket och berätta för mina kära arbetskamrater om nattens händelser. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0