Airplanes.

..är en sjukt fin låt. Att jag inte förstått det tidigare. En annan fin låt är också "hemtex's" nya reklamlåt. Och "I gave you all" är wunderbar. Nej det finns enormt mycket fina låtar just nu, men till annat.

Det har hänt en hel del sen sist. Kom ju tillbaka till skåne på lördagskvällen och möttes upp av Carl och Ida. Tillsammans med Malin hade vi sedan en traditionell B&J kväll.

Efter 2 arbetsdagar var det dags för ännu en ledig dag som innehöll mycket. Först var jag inne i Lund och käkade lunch med Aili och hennes två kursvänner från universitetet. Fick även ta en titt på A's fina studentrum och det var verkligen mer än godkänt. Fick ett himmla sug efter ett studentliv men sen fick jag se hennes skolböcker och suget minskade en aning. Men någon gång. Någon gång.
Sen tog jag min vackra volvo och körde några mil till Idas kollektiv. För det är ungefär vad man kan kalla det. Där lever hon och Sara det softa livet hos B. Nej nu ska jag inte vara taskig, ni har säkert era sletiga dagar...:) Vi intog senare Helsingborg för lite middag och sen vidare mot Emmy och hennes nya flashiga boende, superduper fint! Hon jobbar hos Sterntorp och dom har flyttat till värsta fina stallet, nybyggt och allt.

Här stannade vi bara någon timme eftersom jag fick sjukt ont i magen. Och dagen efter spydde jag som en gris. Magsjukan, matförgiftning - same shit, jag mådde as dåligt. Låg i sängen från 7 och dan efter tillbringade jag minst 8 timmar i soffan. Men sen var jag frisk och kry igen och kunde jobba dagen efter.

I fredags drog jag, Malin och Aili till Ida och Sara för lite kvalitetstid.

Och idag är det måndag. Vilket betyder the day off imorgon för min del. Skönt eftersom dagen inte kommer ha så mycket att erbjuda. Det ända bestämda är att jag ska köra miss Hildén till flyget, hon ska hem och softa i 3 dagar.

Orkar inte avsluta detta på något bra sätt. Bye!

Karupslund i vintras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0