Gårdagen

Johanna var ledig så det var bara jag och Malin som jobbade. På förmiddagen red jag först A på rakbanan, men det började spö-regna så det blev bara en kortis. Efter det hoppade jag H för Magnus. Hon var skit fin! Vill ibland hoppa lite för väl, men när hon kommer börja spänna av lite mer kommer det nog blir bättre.

Efter lunch trimmade jag O en stund i ridhuset. Söt liten pålle som jag igår lyckades på till byten på, något som inte fungerat tidigare. Somsagt, det är kul när det går frammåt! Sen skulle det komma kunder, men vi visste inte vilken tid så vi gjorde klart allting plus massa extra saker och var klara rätt tidiga. Men kunderna kom kl. 7 så vi gick och väntade i säkert 2 timmar. Men tillslut kom dom iaf och jag skuttade några språng på L och gjorde sen iordning de som visats. Fodrade på en gång när vi var klara. Leon fick vila, jag orkade verkligen inte rida!

Idag är jag ledig! Det är välbehövligt för jag känner mig trött i hela kroppen. Jag har varit inne en sväng i Lund och hämtat min chaps som nu är hela för första gången på väldigt länge. Nu slipper Johanna och Malin klaga på mig, hehe. Ikväll kommer Ida hit och tar med sig "The last song". Den var så grymt bra så jag ser den gärna en gång till! Hon ska även passa på att rida Leon, hon var tydligen sugen på det plus att jag är rätt trött så det passade bra.

Nu ska jag fortsätta chilla framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0