Onsdag

Hallå där!
Sitter för tillfället och kikar på Idol, nästa man ut är Olle och jag hoppas hoppas hoppas att det går vägen. Han är sjukt duktig och är en sådan person jag gärna skulle lyssna på dygnet runt. 

Igår hade Leif Nilsson träning här på Karupslund. Jag fick hoppa i sista gruppen vilken innebar en ganska lång väntan och sen tid vilken i sin tur innebär att jag oftast får en lite smått okoncentrerad känsla, men ändå på ett sätt som är taggande och lite nervöst. Men den känslan kombinerat med när Leon är på sitt bästa humör blir precis så som jag vill ha det. När jag inte tänker för mycket utan bara går på känsla och vilja och när Leon är sådär känslig och lyhörd och bara vill hjälpa till så mycket som möjligt. Det är den bästa känslan i hela världen. Och det fick jag till igår. Han var bäst. Vi hoppade en bana på ca 130 och han hoppade hur bra som helst och var überkänslig. Så nu är jag mer taggad än någonsin på kommande uppgifter.

Lite senare på kvällen kom Jessika och Johanna förbi och så gick vi in i "stora huset" och kika på rysare tillsammans med "barn" Johanna. Det var "The girl nextdoor" och den var väldigt hemsk, men bra. Sedan spela vi lite kort och det har jag glömt bort hur kul det är, hehe.

Idag har vi haft en rätt skön och lugn dag. Ridit 4 hästar, mest på rakbanan men trimmat någon. Leon fick gå en liten skritt/trav runda bort till bonden och sen galopperade jag lite i gräshagen här på gården.

Imorgon ska vi ska ha spelkväll här plus att Linnéa kommer och hälsar på!! Det var ett tag sedan nu och så har hon ju fyllt år så det ska bli mys att träffa henne. Sedan på söndag bär det av hemmåt, tjippi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0