When you want the whole world in your hands.

Halla halla halla! Det har inte blivit något inlägg sen tyskland och tänkte att om det är någon ynka där ute som fortfarande läser är ni värda en update.

*Åkte hem från tyskland och begav mig 2 dagar senare ner till sköna gröna falsterbo. Där fick jag äntligen träffa mina saknade vänner! Vårat boende var dock ingen hit, tält blir det aldrig mer. Har nog aldrig varit mer sliten och att jag somnade på stranden säger nog allt. Men kul var det och längtar redan till nästa år!

*Hem igen för att känna på det softa hemma livet.

*Passade på när familjen åkte bort och hälsade på i strömsholms trakterna och dom jag inte ännu inte hunnit träffa - och för att se Eclipse såklart.

*Drog ner till Carl för att hälsa på min fina Leon jag inte träffat på evigheter.

*Och därifrån vidare till skåne där jag och Leon nu är bosatta. På stall Karupslund där jag jobbar just nu. Ett försäljningsstall där jag köpte Leon! www.stallkarupslund.se. Här trivs jag superduper och lär mig väldigt mycket varje dag.

Just nu befinner jag mig älskade stockholm då jag är ledig 3 dagar. Softar runt och vilar upp mig. Har även lyckats investera i en IPHONE 4. Typ så lycklig! Ikväll blir det kräftis och imorgon beger jag mig åter mot skåneland. Det sägs att Mr. C även intar den södra delen av landet och att det blir en old-days-B&J-night m. I och M också.

Föresten har min spotify äntligen fått nytt liv i sig. Check it out!
Songs for you, truths for me
Hitzzzz
Danzi Danzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0